قیام 200 دانشگاه آمریکا علیه جنایات اسرائیل 

سرویس خارجی-آه ملت مظلوم غزه و مادران داغ‌دیده سرزمینِ اشغال‌شده فلسطین گرفت و کشورهای غربی به ویژه آمریکا را که در حمایت از نسل‌کشی اسرائیل در غزه، از هیچ اقدامی دریغ نکرده‌اند گرفتار کرد. در قرن 21 نزدیک به 40هزار نفر در غزه به وحشیانه‌ترین شکل قتل‌عام شده‌اند که بیش از 13هزار نفرشان، کودک و نوزادند. به اعداد دوباره دقت کنید! بیش از 13هزار نوزاد و کودک در کنار همین تعداد زن و... با سلاح‌ها، دلارها و حمایت‌های بی‌قید و شرط آمریکا و چند کشور غربی دیگر به وحشیانه‌ترین شکل ممکن قتل‌عام شده‌اند. نزدیک به 7هزار نفر از این تعداد نیز هنوز اجسادشان زیر آوارهاست و صدها جسد نیز در گورهای جمعی‌اند که بعدها معلوم شد، بسیاری از آنها زنده به گور شده‌اند. و این حجم از قساوت و جنایت
- که در نوع خود بی‌سابقه است- به لطف فضای مجازی و گوشی‌های هوشمندی که حالا همه‌جا پیدا می‌شود، چیزی نبود که غرب و صهیونیزم جهانی بتواند با وجود در اختیار داشتن 80درصد رسانه‌های تاثیرگذار و بزرگ جهان، از دید دنیا پنهان نگه دارد.
قیام دانشگاه‌های آمریکا از همین چند روز پیش و از دانشگاه‌های ییل، هاروارد، کلمبیا و...شروع شد و به سرعت به سایر دانشگاه‌های معتبر و درجه یک آمریکا و جهان سرایت کرد. اکنون نزدیک به 200 دانشگاه این کشور به محل اعتراض‌های دانشجویی علیه نسل‌کشی اسرائیل در غزه تبدیل شده و قشر نخبه این کشورهای غربی حالا، پیشرو در محکومیت جنایات اسرائیل در غزه شده‌اند و این یعنی، حاکمان این کشورها نخواهند توانست با زدن انگ «اراذل و اوباش» و «دزد و سارق» سرکوب وحشیانه خود را مشروع جلوه دهد. 
لشکرکشی به دانشگاه‌ها!


هجوم نیروهای مسلح آمریکا و آن چند کشور غربی به دانشگاه‌ها برای سرکوب و دستگیری دانشجویان و اساتید معترض، یکی دیگر از آن رسوایی‌هایی است که، آبرویی برای غرب با آن همه ادعایش نخواهد گذاشت و تردید نباید داشت، این رسوایی در تاریخ ماند. تصاویر زیادی از دستگیری و ضرب و شتم دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها در محوطه دانشگاه‌ها منتشر شده است و طبق آخرین گزارش‌ها، چیزی بالغ بر 600 دانشجو و استاد، دستگیر و به مکان‌های نامعلوم منتقل شده‌اند. به گفته رئیس دانشگاه «ییل» پلیس آمریکا فقط از این دانشگاه 60 دانشجو را دستگیر و با خود برده است. اخراج، تعلیق و زندان، در کنار ضرب و شتم، سرنوشتی است که تاکنون دانشجویان و اساتید معترض به آن دچار شده‌اند. تصاویر حیرت‌انگیزی از دو دانشگاه ایندیانا و اوهایو منتشر شده است که نشان می‌دهد، تک‌تیراندازها بالای پشت‌بام و به سمت دانشجویان نشانه رفته‌اند تا.....! دانشگاه اوهایو، سومین دانشگاه بزرگ آمریکاست. 
تصویری هم از دانشگاه‌های تگزاس و کالیفرنیا منتشر شده است که در آن، پلیس ایالتی مشغول ضرب و شتم دانشجویان متحصن در محوطه دانشگاه است. در دانشگاه اموری «جورجیا» هم تصاویر پلیس‌هایی که با شوک الکتریکی و گاز اشک‌آور مشغول سرکوب دانشجویان معترض هستند، به صورت وسیعی منتشر شده است.
مهم‌ترین خواسته معترضان، «توقف نسل‌کشی و حمایت‌ها از اسرئیل» عنوان شده است اما رسانه‌های غرب و رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند، این اعتراض‌ها را «یهود‌ستیزی» و «حمایت از حماس» جا زده و سرکوب معترضان را نیز «مبارزه با یهودی‌ستیزی» جا بزنند. درخواست برای خارج کردن بودجه کالج‌ها و دانشگاه‌ها از عملیات نظامی رژیم صهیونیستی نیز همچنان در دانشگاه‌های سراسر آمریکا از جمله دانشگاه ییل، دانشگاه نیویورک، دانشگاه هاروارد، مؤسسه فناوری ماساچوست، دانشگاه تافتس و بسیاری دانشگاه‌های دیگر گسترش یافته است.
پرچم حزب‌الله لبنان در دانشگاه پرینستون
اهتزار پرچم‌های ایران، حزب‌الله لبنان و فلسطین، در تجمعات دانشگاه‌های آمریکا، از دیگر موارد قابل‌توجه این اعتراض‌هاست. بسیاری از دانشجویان آمریکایی که از جنایات صهیونیست‌ها خشمگین هستند، با اهتزار پرچم‌های کشورها و گروه‌هایی که مقابل جنایات صهیونیست‌ها ایستاده‌اند، حمایت خود را از آنها نشان می‌دهند.
دانشجویان فرانسوی هم آمدند
طبق گزارش‌هایی که دیروز به نقل از منابع فرانسوی منتشر شده است، دانشجویان مؤسسه مطالعات سیاسی پاریس هم در اعتراض به جنایات اسرائیل در غزه کلاس‌های خود را به حالت تعلیق درآورده و دست به تجمع و تظاهرات زده‌اند. ایرنا هم نوشته است، پلیس فرانسه تجمع دانشجوییِ حامیان فلسطین در پاریس که همزمان با سخنرانیِ رئیس‌جمهور فرانسه در دانشگاه سوربن برگزار می‌شد را سرکوب کرد. حدود ۱۰۰هزار نفر هم در شهر میلان و روز ملی ایتالیا را با برگزاری تظاهراتی در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی گرامی داشتند. طبق آخرین گزارش‌ها، دانشکده علوم سیاسی پاریس به سبب اعتراض‌هایش علیه رژیم صهیونیستی تعطیل شد!
خط و نشان موساد
با گسترش حیرت‌انگیز اعتراض‌های دانشگاهی و سرایت آن از آمریکا به اروپا و کانادا، رژیم صهیونیستی که همه‌چیزش را در خطر می‌بیند، دست به کار شد و با کشیدن خط و نشان تلاش کرد، دانشجویان و اساتید معترض را متوقف کند. بدین شکل که اکانت توئیتری موساد نوشت: «تکنولوژی شناسایی چهره می‌تواند تشخیص بدهد شما در اعتراض‌های به نفع حماس دانشگاه‌ها شرکت داشتید یا نه. (اگر شرکت کرده باشید) مدرک تحصیلی و شغل‌تان را از دست می‌دهید. فرصت‌های شغلی شما محدود خواهد شد.»(!)
حمله به رفح!
همزمان با اعتراض‌های بی‌سابقه دانشجویی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در اعتراض با جنایات صهیونیست‌ها در غزه، برخی رسانه‌های غربی نوشته‌اند، اسرائیل در آستانه حمله به رفح است. رفح جنوبی‌ترین نقطه غزه است و ساکنان این باریکه که زنده مانده‌اند، خود را از مناطق شمالی و مرکزی به این نقطه رسانده‌اند. در واقع، رفح آخرین نقطه باقی مانده برای فلسطینی‌هاست. یورونیوز از استقرار انبوه تانک‌ها در نزدیکی رفح خبر داده و نوشته است: «اسرائیل آماده حمله زمینی به رفح می‌شود.» 
طبق این گزارش ارتش رژیم صهیونیستی ده‌ها تانک و خودروی زرهی را در امتداد مرز خود با نوار غزه در جنوب این باریکه مستقر کرده و «به نظر می‌رسد این کشور برای حمله زمینی به رفح آماده می‌شود... این تانک‌ها و خودروهای زرهی روز جمعه ۲۶ آوریل در نزدیکی گذرگاه کرم شالوم اسرائیل که در مجاورت رفح است، مستقر شدند.... بنیامین نتانیاهو، به‌رغم مخالفت‌های گسترده بین‌المللی وعده حمله زمینی به رفح را داده است.»
دیروز تصاویری نیز از واژگونی خودروی حامل «بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی و فوق‌افراطی رژیم صهیونیستی منتشر شده است. احتمال ترور وی، رد نشده است. بن‌گویر یکی از منفورترین چهره‌های سیاسی در میان همین صهیونیست‌هاست!